21 Maj - Nu händer det grejer.

Tvätten är klar för den här gången, sängen är renbäddad och man kollar på Betnér Direkt innan man får ta och gå och lägga sig för att palla med att gå till jobbet imorgon.
Dessutom så är det min sista vecka som jag jobbar på Mormors Bageri, på Lördag är det min sista dag och då kommer även Zandra och Thea för att hälsa på ett par dagar.

Imorgon är det iaf jobb mellan 8-16.30, sen blir det hem och landa en liten stund innan man skall bort mot Wayne´s Coffee för att få mitt schema inför sommaren, vilket är mitt nya jobb fr.o.m nästa måndag, så det blir bara söndagen ledig innan man hoppar på det nya jobbet, skall bli spännande.

Så det ser mörkt ut när det gäller att åka till Gotland den här sommaren, men det tar vi igen nästa sommar med en ordentlig semester.

På Onsdag så kommer även Nathalie till Malmö så får se till att vi hinner ses innan hon och hennes klass åker tillbaka till ön.

Så nu händer det som sagt grejer, men jag klagar inte för fem öre.

Värmen håller i sig och idag har det varit sjukt varmt, tur nog att lägenheten är sval.
Så länge det inte regnar lörd-söndag så är jag nöjd, är ju planerat att jag, Zandra och Thea skall göra Malmö under söndagen.


Mina brudar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0