Fredag den 13e.

Skulle egentligen ha varit min sista arbetsdag denna veckan, men
eftersom det på jobbet är brist på personal och i mitt liv brist på något att
göra så bestämde jag mig för att jobba denna helg.
Både lördag och söndag, sen får jag se vilken/vilka av dagarna nästa vecka som jag får ledigt.
Kanske kolla om jag kan ta nästa fredag som en av dem, så blir det lite långledigt.

Känner mig inte allt för trött heller, och tur är väl det eftersom det är fredag och man stänger.
Igår hade vi fullt upp hela eftermiddagen men vi fixade det bra, känns det som iaf.
Kanske något man glömde, men vi var två st och i vanliga fall så är vi 3 st på eftermiddagarna
på torsdagarna och jag vet ju att de viktiga grejerna hade vi fixat.

Så nu i helgen är det iaf jobb som gäller för min del, skall försöka fixa
lite här hemma i lägenheten med, har lite fix här att göra med.
Sen får jag helt enkelt se vad som händer, kanske ta det lugnt med ?

Nu är det nog dags att börja göra sig iordning så man kommer i väg till jobbet i tid, dagens
tider är 10.45-19.15 så man får ta bussen 10.05 och sen är man väl hemma vid 20.30 ikväll misstänker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0