Fan fan fan fan...

Det här är ingen bra ikväll.

Även om dagen började bra, tvättade under dagen och passade även på att
städa i lägenheten, men för en stund sen så började man tänka.

Jag vill inte behöva tänka, det blir för mkt då.
Nu ikväll blev det för mkt, vill bara gå och gömma mig och stänga av
alltihopa, slippa behöva tänka, slippa behöva känna.
Det blir för mycket.

Fan jag orkar helt enkelt inte.

Vet just nu inte riktigt vad jag skall göra, har jobbat en massa för att slippa tänka för mkt.
Men nu har jag haft ledigt och kunnat vila upp mig och direkt börjar man tänka för mkt, och
det är då det brister.
Sen så kan jag ju inte heller jobba ihjäl mig bara för att få slippa, imorgon och på fredag så
jobbar jag ju som tur igen, men sen så är det 4 dagar ledigt igen.
Åker iofs till Degeberga efter jobbet på fredag för att vara hundvakt under lördagen.
Sen så åker jag hem på söndagen igen, så jag kan bara hoppas på att det blir bra dagar
och inte som ikväll, för det gör seriöst så jävla ont.

Vet faktiskt inte vad jag skall göra, men jag försöker hålla ut.
Till slut så bör det inte göra lika ont hoppas jag.
Men just nu..
Det är ingen bra kväll helt enkelt..

...just nu är jag svag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0