En dag kvar, sen vila.

Kanske ska försöka ge mig på att ta en sovmorgon t.o.m.
Fast med min vanliga tur så lär man vakna tidigt ändå, fast då ska jag fan försöka somna om.

Idag var det ju jobb i vanlig ordning, med stängning.
Gött nog så fick vi färdigt det mesta tills lunchen, för sen ramlade det in en hel del folk hela tiden
så man hade inte så mkt tid över till annat.
Och gräddmaskinen ville jag ju bara häva ut genom fönstret till slut, höll på att bli
dåre på den.
Men det gick ju bra ändå, var lite smågrinig.
Trötthet och PMS, lyckad kombo.

Men nu är det bara imorgon kvar, 06.30-15 sen har jag två hela dagar ledigt, skall
bli riktigt gött faktiskt, har lite att göra men måste också försöka vila upp mig lite.

Borde seriöst gå och lägga mig snart så man orkar med dagen imorgon, känner hur seg
jag är i både kroppen och skallen.
Men ändå så tar det sin lilla stund innan man kommer i säng.

Och sen så är det ju även tur att det bara är i morgon och på onsdag skall jag tvätta,
tvättade jobbkläderna igårkväll, men inte fan märktes det under eftermiddagen.
Dom förbannade semlorna, skitig som fan var man pga grädde och florsocker.
Ska bli skönt när det är slut med semlorna men skall också bli kul
med semledagen, som i år är på en söndag, skall bli intressant.

Näe, skiter i datorn nu och får göra mig iordning för att sova, blir ju upp tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0