Det gäller att hålla sig sysselsatt.

Så slipper man tänka på annat.
Och idag kan man ju påstå att man har inte haft någon tid
över till att tänka på annat än jobbet, full rulle kan man kalla det.
Så sysselsatt har man ju varit.

Skulle som sagt ha varit ledig nu denna helg men jobbar både dagarna,
iofs ledig nästa vecka, men nästa lördag har man lovat bort sig som hundvakt, åker
dit på lördag och hem på söndagen.
Sen jobbar man på, jobbar även lördagen den 28e och sen den kvällen
är det The Sound spå KB här i Malmö, så jag skall nog klara mig med att ha saker att göra.

Måste kolla om jag har någon bok som jag ännu inte har läst, måste
läsa ngt innan man somnar och speciellt på bussen till och från jobbet.

Men iaf, jobba imorgon, sova som fan inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0