Sitter här i den kungliga hufvudstaden..

Och en sak jag kan ju ännu säga, tycker fortfarande att den här
stan är rätt trist.
Då är Malmö en betydligt bättre stad, här är sjukt mkt folk, betydligt otrevligare
än skåningarna, det mesta är svindyrt och att behöva kasta ut en tia så fort man
skall på toa känns lite over-kill.
Aja, så ofta är man ju inte här så..
Men det känns ganska B att veta att jag har slängt ut väldigt mkt pengar bara
för att dricka lite kaffe, få ngt litet i magen, låsa in väskan samt gå på toaletten.

Har varit här sen halv tolv ca..
Tåget går inte förräns 17.06 så jag har en del tid att slå ihjäl ännu.
Har tagit en obligatoriska? promenaden längst drottninggatan..
Inte mer spännande än sist.

Och inte har jag fått ngt roligt sällskap då alla är upptagna, tur man har datorn man
kan sitta och pilla på.

Galet trött är jag med, slocknade på båtbussen in till centralen förut.
Kändes inte som jag sov men jag förstod att jag sovit ändå eftersom
vi helt plötsligt nästan var framme när jag öppnade ögonen igen.

Lite trist att ha åkt från gotland nu.
Har ju varit där sen i tisdagsnatt.
Onsdagen var det Visby med moster en sväng och sen kapade jag av det hår jag hade
på skallen, eller en del är det ju ännu kvar.

Torsdagen så kom Zandra & Thea på besök

Fredagen åkte päronen och moster till Borlänge så man var själv hemma, hälsade
på faster Anita, handlade present till Thea, träffade sen Anna och co.
Anna blev kvar till lördagen, det var gött.

Lördagen så färgade man håret på Anna, sen åkte man ut till Zandra och Thea eftersom Thea fyllde 1 år.
Fan, tiden går fort.
Sen efter ngn timme så var det hem igen och göra sig iordning och även ta hand om hundarna.
När man väl var klar med det så var det 50årskalas, hade kul.

Igår var man mest trött, Annicka kom förbi en sväng och
päron + moster kom tillbaka till ön.

Blev att kliva upp vid 5 imorse, var rätt så trött men efter att ha gasat in till visby och båten
så piggnade man iaf någolunda till liv.
Så nu sitter man här och väntar på tåget, skall vara tillbaka i malmö 21.25 ikväll, skönt
att det inte är för sent, kanske ska pröva att somna på tåget en stund?

Skall iaf införbi Pocket Shop innan tåget går och köpa på mig en bok, så
har man ngt kul att läsa under tågresan, den stund man är vaken.
Känns verkligen som att jag lär slockna när tåget väl har rullat iväg från Sthlm.
Och imorgon är det jobb igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0