Fan aldrig mer att jag tänker tvätta klädseln till soffan!

Då slänger jag hellre ut den och köper en ny!
Att tvätten skulle ta 2tim och 16min var ju ren bullshit, snarare 3 timmar + lite till.
Och sen så blev det ju aldrig torrt heller, så det hänger lite överallt här
i lägenheten just nu och jag hoppas bara på det bästa.

Har ju varit ledig idag, är ju så mina onsdagar ser ut nu för tiden.
Så det har varit tvätt och städning på schemat då, man får ju passa på när man
har tid över, med tanke på att jag oftast har stängning och inte är hemma
förräns halv nio på kvällarna så är man inte så sugen på att ställa sig och städa då.

Imorgon börjar man inte förräns 12.45, så frågan är vad man skall hitta på
innan det är dags att börja jobba, även om det är sovmorgon så lär man ju vakna ett
par timmar innan man skall iväg.
Fredag är det också jobb 10.45-19.15 så är ju hemma sent då med, och
lördagen är ledig precis som söndagen, får se vad man hittar på då.

Sen är det jobb mån-tis, ledig onsdag, jobb tors-fre (halva fredagen) eftersom kl 14.00 går tåget
ifrån Lund.
Slutdestination: GOTLAND BABY!
Skall bli riktigt gött att få komma hem till ön i ett par dagar.
Då är det hundvakt för fulla muggar åt mina superkillar, och Fidogubben också.
Sen fyller ju Thea ett år på lördagen och det är även 50årsfest där på kvällen.

Näe, får väl se hur dags man kommer i säng ikväll, är ju criminal minds just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0