Söndag - min lediga dag.

Nyss hemkommen ifrån gymet, blev bara lite mer än 1 timme idag.
Igår blev det 1,5 timme.
Annars i veckan då ?
Måndag-onsdag jobbade jag, mådde skit onsdagnatt så sjukade på torsdagen
sen jobb igår och även idag.

Så alltså har jag tillbringat mina kvällar denna helg med att träna, känns
som bra sysselsättning faktiskt.

Imorgon (eller idag om man ska va sådär skitnoga med klockslagen) så är
det min lediga dag då.
Då blir det inget träna för min del, men en hel del städa och tvätta blir det.
Tänkte ta och dra igenom hela lägenheten på jakt efter damm och allt sånt där
som man aldrig blir av med en längre stund.

Fördelen med en liten lägenhet är ju att det inte tar allt för lång tid heller.
"Berget" av disk tog jag hand om innan jag stack till gymet så det behöver
jag inte bekymra mig för.
Så imorgon blir det en riktigt ordentlig städning och eftermiddagen blir då
avsatt för tvätt.

Tänkte även passa på att ta sovmorgon, får se hur länge man lyckas sova bara.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag ändå vakna tidigt av mig själv, men
då får det vara så.

Kliva upp, ta en kopp kaffe and so on..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0