Imorgon börjar en ny arbetsvecka.

Och då är det full rulle måndag-fredag.
Imorgon börjar man halv åtta, och skall sluta kl fyra, men eftersom det är
risk för mkt att göra runt den tiden så får vi väl se när jag kommer därifrån.
Har tänkt passa på att gå och träna efter jobbet så skall ta med
mig träningsväskan till jobbet så slipper man knata förbi lägenheten
innan jag sticker till gymet.

Tisdag öppnar jag och då slutar man kl tre, eftermiddagen får bli lugn.
Sen får jag ju se vad min förkylning säger med, men det börjar
ju íaf gå åt rätt håll redan nu.

Sen är det stängning resten av veckan, skall försöka klämma in
ett pass på gymet efter jobbet någon av dom kvällarna.

Idag så har man ju inte gjort allt för mkt, mest tagit det lugnt och kollat på
lite film och missbrukat thé.

Och på tisdag så är det ju också dags för lönen att trilla in på kontot, skall bli gött.
Så det blir nog att sitta och betala alla räkningarna när jag kommer hem
från jobbet då på tisdagen.
Underbart tidsfördriv !

Skall ju även försöka komma i säng i tid, men det skall nog inte vara
något problem, känner mig ganska trött.
Kanske min plan fungerar trotts allt ?

1,5v kvar till Gotland !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0