Det där med att gå och lägga sig i tid går verkligen bra denna helg...

Eller inte riktigt.
Men vi kan säga (inbilla oss) att det är en del av min plan, min plan
att gå och lägga mig tidigt imorgon, eftersom jag börjar tidigt på måndag.
Så om jag somnar sent inatt, så kommer jag vara lite trött imorgon.
Och är jag trött imorgon så borde jag alltså somna skapligt tidigt.
Bra plan va ?
Jag vet ;)

I nättras så kom jag väl till slut i säng vid halv tre någonting, sen
har jag för mig att jag vred och vände på mig en hel del innan jag
lyckades somna.
Det där med att slockna på en gång, det verkar inte funka på mig nu för tiden.
Men jag sov till halv elva har jag för mig, och det var ju rätt så gött.

Tvättade mellan 12-17 och passade även på att diska all disk och dammsuga lite.
Så nu slipper man all smuts som man drar in när man varit ute.

Också, idag så var det första gången jag kände att det var pinsamt att handla bindor.
För vad ser jag på hyllan i affären ?
Hello Fucking Kitty-bindor.
Jag orkar verkligen inte med den där katten längre, och hello kitty kommer du endast
undan med om du är typ 4-5 år, men det är knappt då heller.

Imorgon är det inte allt för mkt planerat.
Ev kommer mormor in till stan, skall ha hennes cykel här och så blir det ev att luncha med henne.
Men jag har iaf varnat henne, jag är sjuk.

Näe, återgå till att glo på Discovery, hoppas det är något som är värt att kolla på bara.


Snart är det jag och mina grabbar igen.
Iaf för ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0