Det är ju inte så att man är uttråkad direkt.

Näeeerååå..

Och inte har man någon bok att läsa heller, alla böcker har man redan läst.
Vissa 2 ggr till och med.

Roar mig lite med att kolla gamla reklamer på youtube, nostalgi ?

Annars då..
Helgen var man ledig båda dagarna, gött, passade på att tvätta..som vanligt.

Denna vecka är det jobb för hela slanten, öppnade igår och idag stängde man.
Stänger resten utav veckan, så blir hem sent.
Galet trött var man när man kom hem, så har inte pallat fixa något att käka heller.

Iaf, är glad att jag jobbar brevid en teliabutik, skulle ringa igår för att kolla upp en grej.
55 minuter i telefonkö ?
Jo men tjenare !
Gick in i butiken idag istället, tog typ 3 minuter att få svar på det jag undrade över.
Så där sparade jag nästan en timme av mitt liv till att slippa sitta i en trög telefonkö.
Är så galet trött på telefonköer, finns inte mkt mer drygt.

Imorgon är vi iaf dom 3 musketörerna som stänger !
Länge sen det var vi 3 som jobbade och stängde tillsammans, ser faktiskt fram emot att stänga imorgon :P

Endast en vecka kvar tills lön nu med, det är ju gött.

Helgen då ?
Näe, inga planer än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0