Det är en sån natt när jag tänker för mkt.

Är egentligen skittrött, har försökt sova länge nu men det funkar helt enkelt inte.
Ligger bara och tänker på en massa saker, kaos i skallen så får sitta här och vänta
på att jag helt enkelt slocknar, antingen på soffan eller om jag hinner ta mig in
till sängen igen, men nu är det helt enkelt för mkt som snurrar.

Man är ju en sån som tänker väldigt mkt, men måste det vara såhär dags?
Det är ju tur att man är ledig resten av helgen och har sovmorgon imorgon.
Sen får man ju se hur länge man lyckas sova, dom varierande arbetstiderna har
ju "förstört" lite av min möjlighet till långa sovmorgonar.

Det blir iaf en lugn helg eftersom man är sjuk, har inte alls mått bra, speciellt inte
dom två senaste dagarna, idag hade jag tack och lov bara en halv dag på jobbet.

Nästa onsdag så flyger jag iaf hem till ön och är där ett par dagar.
Känns som att jag behöver lite tid hemma, mysa med Pys & co.

Har redan börjat fundera över julen, hur man skall göra där med att man skall åka hem,
och om man skall åka hem, fan just nu vet jag inte riktigt.
Med allt tågkaos och sånt som hör till, mer tradition med tågkaos än med snö på julafton.
Och hur länge man kommer vara hemma på ön i så fall, åker man tillbaka innan
eller efter nyår.
Och om jag är här på nyår, vad skall man göra då ?
Bara sitta hemma i lägenheten och uggla?

Förra nyår var ju värdelöst i flera bemärkelser, och jag tycker fortfarande
lika illa om personen vi var hos som den kvällen.
Skulle jag se honom nu så skulle han få höra hur värdelös jag tycker han är.

Ah, det enda jag vet egentligen just nu är att när jag är på ön så
tänker jag inte stressa med något och inte heller jaga några personer heller.
Anna fyller år den 4e, det kommer självklart att firas, men annars då tänker jag
inte stressa något.
Zandra & Thea är ju också en självklarhet.

Näe, det är ju tur att man är ledig hela helgen så man har en massa tid över
till att bara fundera en massa.

Och nu är det ju lördag enligt klockan, verkar som att jorden inte gick under den här
gången heller.

SUPRISE SUPRISE !

Rundar av här och slösurfar lite istället.
Sen hoppas jag på att kunna sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0