Uttråkad och lättpåverkad.

Det är jag ikväll.

Uttråkad eftersom jag inte direkt har något att göra, har
väl inte direkt någon tid över till att göra något heller.
Börjar halv 8 imorn så blir att gå och lägga sig i tid.

Öppnade imorse, sov riktigt kasst.
Vaknade vid tolv av att det lät som att någon tassade runt här i lägenheten.
Var bara grannen över som kom hem men det lät rätt mysko.

Är egentligen mkt som jag skulle kunna få ur mig just nu, men pallar seriöst inte.
Hade slutat med kramp i fingrarna och nedslitna tangenter.

Just nu är jag väldigt lättpåverkad av allt negativt omkring mig, så
försker att låta bli att bry mig allt för mycket om det mesta, för jag vet ändå
att det mesta kommer att lösa sig till slut, det brukar det göra.
Så lika bra att bara försöka ta varje dag som den kommer, lättare så.

Fan vad trött jag känner mig på det mesta just nu för tillfället, hade inte varit fel
med lite goda nyheter, typ vad som helst.

Näe, känns som att det börjar bli lite väl negativt nu så
jag skiter i det här och går och lägger mig istället.

Är ju en dag imorn med, håller tummarna för en bättre..

Näe, fan vad negativ jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0