NÅGOT grym idag!

Jeeeez, fast man kom i säng sent, vid 1 ungefär och somnade
efter en ganska bra stund, haft lite svårt att somna nu dom 2 senaste
nätterna så vaknade jag av mig själv vid halv 8 imorse och kunde inte heller
somna om.

Så man pallrade sig upp ur sängen, fixade kaffe och donade lite.
Efter det så blev det en timmes rask promenad genom Malmö, det var gött!
Hem efter det, hoppade in i duschen och sen började med städningen.

Så idag har jag hunnit storstäda hela lägenheten, NOGA dessutom.
Var också klar redan vid två ungefär.
Om jag kände mig gyrm?
Som fan !

Blev en sväng förbi affären också för att handla lite.
Tvättade fram till kl 16, har varit lite seg sen dess, vilade
mellan halv fem och fem och nu sitter man här frusen, precis käkat
lite keso - äpple/päron/vanilj (sjukt god) och väntar på att
kaffet skall svalna tillräckligt så jag inte bränner sönder hela truten.

Skulle egentligen vara ledig imorn med, men det blir jobb för min del.
Öppnar och går sen vid ca kl 13 igen, så jag lär ju ändå
hinna med en del på eftermiddagen också, behöver börja packa och
fixa lite inför onsdagen.

VIVA LA GOTLAND!

Saknade min Pys extra mkt förut när jag skulle vila, hade varit supermys med
honom brevid.
Men snart så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0