Igår var det en spec. dag, vi sprang som två djur!

Igår var det bestämt att alla butiksansvariga skulle på möte borta på Gaste.
Så lite innan två så blev jag och Katta lämnade ensamna i butiken.
Vi var även tvungna att äta lunch mkt tidigare för att hinna få
lunch innan de två andra gick.
Det kände man av senare att man hade gjort.

Men att vara bara 2 personer en eftermiddag, samma dag som det var lön,
ingen höjdare direkt.
Vi hade så sjukt mkt att göra, konstant hela eftermiddagen.
Vi fick springa som två små djur!
Knappt tid till att andas men fan, vi kämpade på och
lyckades fixa det ändå.

Men vi kände det i kroppen bägge två att det hade varit en sjukt tuff dag.
Näe, en sån dag vill jag inte vara med om på ett bra tag igen, eller
inte alls gärna.

Sen så är ju inte min kropp helt som alla andra kroppar heller.
Man mådde lite sådär, hade ont i hela kroppen, hjärnan var nollställd, lagom
bra när man skall lägga alla beställningar till dagen efter.
Men det gick nog bra, får väl se vad som säger idag när man kommer till jobbet.

Näe men jag lever på hoppet och längtan just nu.
Jobbar idag, fredag och lördag.
Sen är man ledig söndag och måndag.
Jobbar igen på tisdag och på onsdag åker jag till Gotland!
Skall bli skönt att få komma hem till ön en vecka, skall mysa med mina killar.
Eftersom det blir lite folk som skall bo hos mamma och dom så får man sova nere i vardagsrummet,
men det har jag inget emot, ligga nere och sova med djuren.
Mys är det.

Näe, skall försöka diska lite innan jag sticker mot jobbet, skall
hinna springa införbi Telia innan jag börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0