I eftermiddag början den nya jobbarveckan.

Yes, blir ett kort pass idag med 16-19.
I helgen har man varit ute i Hurva, hjälpt till lite att få bort en massa ogräs.
Lyckades bränna mig en del på ryggen men det går över, inte bara
jag som fick en "fin" bränna. Hehe.

Kom hem i förmiddags, varit och köpt ett vadderat kuvert så skall sen slänga
det på brevlådan när jag hittat en penna att skriva adressen på.

Just nu har man lite tvätt i maskinen nere i tvättstugan, tur nog så har man
inte allt för mkt tvätt så det borde inte ta allt för lång tid.
Så på "schemat" står det att få klar tvätten, hoppa i duschen, packa
ihop jobbkläder, lägga på lådan och sen en sväng förbi centralen.
Sen blir det jobb kl. 16, hoppas på att man hinner med allt.

Sen får jag se hur det blir efter jobbet, har vant mig vid lite
sällskap nu än att behöva sitta ensam hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0