Glad jag bytte lördag.

Vilket betyder att imorn är man ledig, behöver det känner jag.
Kroppen är trött och har ont, den behöver vila lite.
Så jag bytte ut denna lördag mot att jobba nästa lördag istället.

Alltså är man ledig imorn, skall bli skönt.
Så får 2,5 dag ledigt, jobbar 16-19 på måndag och sen fram till på lördagen.

Snart blir det också Gotland, den 1a åker man hem till ön
för att vara där en vecka, skall bli riktigt skönt.
Ibland har man så pass mkt hemlängtan att man funderar på
om man skall flytta tillbaka, men det brukar gå över, även om
det ibland känns som en bra idé.

Skall om en stund bege mig mot bussen för att åka och jobba,
som "vanligt" så är det stängning för min del.
Risk för att man går och lägger sig tidigt ikväll, får se
hur mkt ork man har när man kommer hem.
Känns som att måndagen pajjade hela veckan med
att man jobbade över, vilket betydde ett pass mellan 7.30-19.05.
Det har man kännt av i kroppen hela veckan, den behöver vila lite.

Men måste ta och städa lite här i lägenheten, får ta det under helgen.

Näe, föna håret och göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0