Blev en liiite längre dag på jobbet idag.

Fast just nu är det ju lite: "Cash is king!" som gäller med tanke på att
den obetalda ledigheten börjar att närma sig, men det skall bli gött faktiskt.
En liten tripp hem till Gotland, föräldrarnas 100årsfest, kanske beställa kajpsoppa
av mamma någon utav dom dagarna.

Har inte riktigt bestämt mig om hur jag skall göra, om
jag skall vara på Gotland alla utav dom dagarna eller om jag
tar ngn av dom sista dagarna här i skåne, får se hur jag gör med det.

Idag var det iaf jobb, började 7.30.
Skulle kliva upp kl. 6 när alarmet satte igång, men eftersom jag sovit ganska
kasst så råkade jag somna om.
06.23 vaknade jag, kollade klockan, flög upp ur sängen och klädde på mig sjukt snabbt.
Bussen gick 06.47 och måste då vara ute från lägenheten senast 06.40, och
då är det ändå tight, men man hann iaf.

Skulle egentligen ha slutat vid 16 men eftersom den personen som skulle jobbat 15-19
var sjuk så stannade jag kvar och slutade först 19.05 ca.
Men det ger ju ett par extra slantar, dessutom slipper jag öppna imorn:)
Så det blir ett till 07.30-16.00-pass för min del.

Snart dyka ner i sängen, lite lagom trött, läsa lite kankse?
Bara kolla om mamma skickat iväg mailet hon sa att hon skulle skicka till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0