Soon off to work.

Gött att det bara är ca 5 minuters promenad dit :)
Var första dagen i den butiken igår och jag tyckte väl att
det gick bra, var lite svårt att hitta alla grejerna på en gång men
det gav med sig till slut.

Blev att jobba mellan 12-20.40 ca och det funkade bra,
var lite småtrött när man kom hem ifrån jobbet, blev ganska så tidigt i säng, kankse
vid 23, gött att man kunde sova med köksfönstret öppet inatt, så det var
svalt och skönt när man sov.
Vaknade av mig själv kl 8 och det kändes också bra, en kopp kaffe sen
fick man kila ner till affären för att handla lite frukost och mer
kaffe eftersom det var slut, är inne på min 3e kopp nu, får snart börja
bege mig eftersom jag börjar kl 12 idag med, ska bara få i mig resten av kaffet.

Intressant och se hur det går idag, hoppas på bra, tycker 12-20.30passet e gött.

Näe.. Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0