No freaking phone!

Så det är varken lönt att ringa eller skicka sms till mig då
det bara står "SIM inaktivt" på luren, gjort det sen igår eftermiddag.
Upptäckte det efter den legat en stund här på vardagsrumsbordet, känns riktigt surt.

Jobbade en stund igår, var lugnt så jag slutade tidigare, jobbar ju idag istället, skulle
egentligen ha varit ledig ifrån början men blir att jobba 12-19.30, gör inte mig allt för mkt.
Skall införbi butiken där jag köpte luren (för snart 2 år sen) och be dom om hjälp.
Drygt att man känner sig lite handikappad utan telefon och att det enda sättet att
kontakta mig är antingen via mail, facebook eller msn, det känns jävligt B!

Var förbi gamla jobbet igår också, var kul att träffa kompisarna.
Imorgon är man ledig, får se vad som händer då under dagen.
Sen är det att börja jobba på måndag igen, och då är det i Lund.

Intressant att se hur det går på jobbet idag, nya uppgifter och nytt ansvar
eller vad man skall kalla det för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0