Mycket som har hänt.

..men inte allt för mkt att skriva.
Idag, som alla andra dagar så är det jobb för min del.
Är i Malmö idag tills på onsdag, lund torsdag och fredag sen
Malmö på lördag igen, alltså inte ledig förräns på söndag.

Sen så har man nya projekt man tagit sig för, jobbar på dem, gött
att kunna göra det hemifrån och att det inte tar någon större tid.

Var iaf på Möllan med Matilda B i fredags efter jobbet, riktigt trevligt.
Lite lagom bakis på lördagen, åkte till Matilda A på eftermiddagen efter att
jag hade varit i Lund en snabbis förbi jobbet för att hämta arbetskläderna.
Glömde givetvis mina jobbskor, så får ta ett par andra idag här i Malmö.

Igår var jag på AP i Malmö tillsammans med Matilda, är taggad på det
nya projektet och försöker nu hitta fler som skulle kunna vara intresserade.

Skall snart byta om till arbetskläderna och knata bort till jobbet, börjar 12 nu varje
dag som jag är i Malmö, så det är sovmorgon för min del, inte för att man sover
spec. länge för det, funkar inte för mig att ligga och sova länge, men det är ju
gött att sova.

Sen efter att ha börjat med en av produkterna som har med mitt nya projekt att
göra så känner jag mig dessutom mkt piggare, riktigt utvilad när jag vaknar.
Riktigt bra grejer det där.

Näe, börja göra sig iordning, försöker ännu hitta tvättservetterna till mina glasögon.
Vet att dom skall finnas här i lägenheten, hittar dom alltid när jag inte behöver dom
men när dom behövs så kan jag aldrig hitta dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0