Då prövar vi på att jobba i Malmö denna vecka då.

Ledig idag men började med att tvätta kl 7 imorse, sen
har man donat lite här hemma, tagit igen lite vila efter helgen.
Är inte lika slö längre, och tur är väl att inte börjar förräns kl 12 imorn eftersom
klockan ändå har hunnit blivit lite, taskigt om man hade haft öppning, då hade
man fått kliva upp betydligt tidigare, men imorn är det sovmorgon för min del!

Och det har man ju inte haft på hur länge som helst..
Förra veckan var det upp senast fem varje morgon, och det kändes ju av.

Fan, har börjat få lite beslutsångest inför framtiden nu med.
Vet inte riktigt hur jag skall göra med allt just nu för tillfället, så
jag får väl vänta och se om jag kan bestämma mig för hur jag skall göra.
Men vissa av planerna tänker jag iaf fullfölja ändå, sen får jag se hur det blir
med allt det andra.

Näe, blir iaf Malmö hela denna veckan nu. Helt okej pass.
Imorn och onsdag är det 12-20.30 och torsdag är det 9-18
och fredagen är det 8.30-18, sen får man se om det är ledig helg eller inte för min del.


Saknar min gris..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0