Snart ledig.

Jobba idag 12-18 och sen är det ledig helg som gäller, skulle
jobbat imorn också men eftersom jag jobbar på måndag så blev det
att jag fick vara ledig imorn, gött det eftersom jag varit så sjukt trött dom här 3 senaste dagarna.
Igår var riktigt illa, hade kunnat gå och lägga mig direkt när jag kom hem men visste att
då hade jag vaknade senare inatt och inte kunnat somna om.
Så man höll sig vaken, och till slut började man komma till liv igen.
Blev lång stund vid datorn sen läste man lite när man kommit i säng så sov väl
ungefär när kl. var 2.

Upp nu vid 9, kände mig faktiskt utvilad och det är gött att få göra det för en gångs skull.
Fått i mig en kopp kaffe och får se om jag kan få i mig lite frukost också.
Sen får man väl också börja göra sig iordning med.

Är lite fundersam över att jag ännu inte fått in några anmälningar
till mamma och pappas 50årsfest, men sen är jag ju ganska otålig med.
Saker får gärna gå snabbt.

Nu skall jag iaf betala in sista räkningen för denna månaden, missades ju
igårmorse eftersom jag inte fick den förräns igår eftermiddag.


I sommar blir det supermys med mina grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0