Snart helg, snart ledig.

Sista jobbdagen innan ledig helg, känns ganska gött.
Igår var det riktigt mkt på eftermiddagen så vi hade fullt upp
i ett par timmar, men vi kom igen starkt på slutet, skönt när det
lugnar ner sig lite sista timmen så man hinner med allt inför stängningen.
Men det kändes i kroppen efteråt, var lite mör.

La mig på soffan när jag kommit hem, kändes som att jag aldrig skulle
kunna resa mig upp, helt slut var man.

Hade lite svårt att gå och lägga mig sen så var jag tvungen att läsa innan
man skulle sova, så kvart i 12 så la jag ifrån mig boken.
Och 06.45 var det dags att kliva upp imorse, kändes trögt men till slut
kom man iaf upp.

Blev lite småorolig inatt eftersom jag hade lite ont i magen, ibland
blir man ju lite nojjig och att vi hade det så pass stressigt igår.
Men idag känns det okej igen men får nog försöka ta det lite lugnare
idag, dessutom så är vi ju 3 st ikväll.

Väntar också på min avi skall komma, hoppas på idag så man
kan få gå och hämta ut paketet, lite får man ju unna sig ibland.

Ledig imorn, så får se vad man skall göra.
Kanske åka ut till Hurva och grilla ?
Söndag har man iaf tvätttid, sen så hoppas man ju på fint väder i helgen.
Hade varit riktigt gött!

Snart bege mig mot bussen så man kan åka och jobba, lite seg är man.
Men det är ju eftersom man var på Mvc kl 8 imorse, men det
är också fixat nu så behöver inte tänka mer på det förräns om ett år igen, gött det.

Hoppas på besked ang. semestern första veckan i juni.
Har iaf fått beviljat sista veckan i juni och första i juli så då blir det 2 veckor på Gotland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0