Sista dagen som sjukskriven.

Och funderar lite på vad jag egentligen skall göra idag.
Klev upp tidigt för att ringa och boka tid för att förnya mitt recept men
tydligen så var det Drop-in tid på fredagmorgonarna, så det
blir att knata dit på fredagmorgon för att få det fixat.

Igår så fixade man matlådor, så med det jag hade innan och de jag gjorde
igår så blev det totalt 11 st matlådor i frysen.
Det är gött när man inte har allt för mkt pengar kvar och det är 14 dagar kvar till löning.
Så mat kommer man ju iaf ha kvar hemma som man kan ta med
till jobbet, blir ju sjukt dyrt om man skall köpa lunch varje dag.

Skall iaf tvätta i eftermiddag 16-20 och det är väl ungefär det som jag skall göra.
Finns inte så mkt annat att göra, vädret ser kasst ut också, kan ju alltid hoppas
på att det blir bättre.
Men det återstår att se.

Mer kaffe behöver jag iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0