Seriöst, det verkar finnas folk som läser detta?

Men just nu kan man inte skriva om allt för mycket
även om det kan vara mycket man ändå vill få ur sig.

Idag har man varit ganska så trött men jag tycker ändå att det var
en smäll jag kunde ta.

Blev mkt på eftermiddagen på jobbet, känner att jag ändå är bra på mitt jobb.
Känns bra när man faktiskt känner så.
Jag är bra på det jag gör.
Ibland är jag t.o.m grym.

Hade dock varit skönt att slippa smärtan i ena skulderbladet, men det går väl över.
Jag har lärt mig att stå ut med smärta, blivit lite härdad.

Snart blir man 1 år äldre, det känns lite mysko.
Hela 24 år blir jag, då är man ju typ vuxen på riktigt.
Man hade det bra när man var liten, nu skall man föreställa vuxen.
Näe det känns riktigt mysko, man hänger inte riktigt med.

Lilla lillebror fyller 18, min 6 år yngre lillebror än numera 18.
Det känns fel.
Han skall alltid bara vara 10.
Lillasyster fyller 22, men det är inte lika knasigt, men det är ju bara 2 år
emellan oss, då är det lättare att acceptera.

Näe, skall inte tänka för mkt på sånt.
Det blir bara så mysko då.
Jag inbillar mig att de fortfarande är 10 och 14, mina småsyskon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0