Man känner sig verkligen pepp att jobba när vädret är såhär bra.

Känns lite trist att man skall vara inne hela dagen när solen
är framme och ger ett sånt här väder.
Men skall man jobba så skall man, vi får hoppas på ett bra väder på söndag
då man är ledig igen.

Såg på schemat igår att det blir mkt jobb nu.
Jobbar fram till lördagen, ledig söndagen och sen är det jobb igen som gäller.
Men fredagen och måndagen är ju röda dagar så jag jobbar gärna dom dagarna.

Var grymt trött igår, öppnade på jobbet så var tvungen att kliva upp 04.45 men när
jag skulle sova så gick det inte så bra så jag fick väl kanske 4,5 timmes sömn.

Mina klänningar hade kommit igår så var och hämtade dom och provade dem.
Dom passade, spec. den rosa som dessutom var superfin, en rosa dröm!
Så jag var nöjd med den beställningen.

Skall snart bege mig mot bussen, eller om jag tar tåget, beror på hur dags jag kommer
härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0