Igår var det första dagen på jobbet efter att ha varit sjukskriven 7 dagar.

Åkte till Lund lite tidigare för att hinna ladda på mitt busskort
innan det var dags att jobba.
Gick till jobbet en halvtimme tidigare, drack kaffe och skrev lite anteckningar
till mamma och pappas 50årsfest.

Sen var det ju dags för att jobba, hade hoppats på en lite mjukstart.
Men det kunde man glömma, var full fart på en gång och man kände att man
var ändå inte helt 100 efter operationen, men jag är nära iaf.

Stängde igår så man var ju hemma vid halv 9 på kvällen.
Blev ju att man fixade en kopp kaffe och sen placerade jag mig i soffan
fram tills det blir dags att sova.

Idag är det dags för jobb igen, 10.45 fram tills man har stängt och fixat
det som skall göras innan man kan gå därifrån.

Näe, får ta och göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0