Blev ju ingen sovmorgon den här lediga helgen.

Och imorn är det ännu värre, då måste man upp 04.45 senast, så skall
vara vaken högst en timme till, sen måste man i säng.
Jobbiga är ju att man blir piggare på kvällen.

Sov som längst imorse och då vaknade man ändå halv nio, så man har inte
direkt haft ngn sovmorgon, men man överlever.
Har en 6dagarsvecka framför mig men det skall man väl klara av det med.

Igår gjorde man inte allt för mkt, stack till Hurva lite efter två på eftermiddagen.

Idag har man inte heller gjort allt för mkt, tvättade mellan 12-16, vädret var
sjukt fint så hade tänkt gå ut när tvätten var klar men självklart så försvann solen
vid typ tre, så det kändes ju lagom surt.
Har iaf fått undan disken så behöver inte tänka på den.

Imorn öppnar man på jobbet så man jobbar 06.30-15, sen tillbaka till Malmö, har
man lite extra pengar på kontot så skall jag gå och skicka iväg den gamla datorn
eftersom det var en som ville köpa den och hade ju inte varit helt fel med lite
pengar såhär veckan innan lön.
Sen så hoppas jag på att avin för mitt paket också har kommit så jag kan
hämta ut det också, vill ha mina grejer nu.

Är btw sjukt stel i ryggen och nacken, hade varit gött med massage
eller ett besök hos en kiropraktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0