Var utan jobb i enbart 4 dagar.

Det känns riktigt gött att det inte var längre tid.
Jobbade sista dagen i Malmö förra torsdagen och hade min första dag
i Lund i tisdags.
Skulle egentligen ha varit i måndags men eftersom det är på ett bageri
och det var kanelbullens dag så kände dom att dom inte riktigt skulle ha tid
över till mig för att lära mig dom olika sakerna.

Första dagen var iaf i tisdags, gick bra tyckte jag och stod i kassan
i slutet av dagen.
Onsdags var jag ledig, hemma och gjorde köttbullar.
Igår jobbade man, började vid 9 och slutade vid 16, skulle egentligen slutat vid 15 men
jag fick jobba över. Jobba över en timme och ändå sluta vid 16 - nice!
Var även förbi Malmö en sväng, hittade två tröjor att ha när jag jobbar i Lund.

Idag har man jobbat 9-17, skulle egentligen slutat vid 15 men fick jobba över igen.
Gjorde mig ingenting, var gött faktiskt, man trivs ju bra så..

Imorn är det jobb igen 10-17 om jag minns rätt, det gör jag nog.
Sen får jag se hur det blir men det känns som att det flyter på rätt bra
med dagar där att jobba, hittills iaf.

Har slösurfat lite, druckit kaffe, är lite småtrött men det funkar ändå.
Kanske glo på lite tv eller hitta på ngt, funderar på att dra igång diskmaskinen, vi
får väl se.

Lite småtrögt när man vaknar vid 06.30 av alarmet på morgonen och
det ännu är mörkt när man kliver upp, men jag föredrar ändå att kliva
upp i tid, börja i tid och komma hem i tid.
Så jävla skönt att slippa komma hem sent varje kväll och sova länge på morgonen.
Nu är det andra bullar som gäller, och jag gillar´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0