Långledigt.

Nästan så man egentligen kunde tagit visiten på Gotland denna vecka istället
eftersom jag är ledig fram tills på fredag.
Om dom inte ringer under veckan då.

Sen kommer det att börja rulla på med jobb, jobbar hela helgen.
Ledig måndag och tisdag innan det är dags för jobb igen.

Har fått ett eget förkläde och "mössa" (eller vad man nu skall kalla det för).
Ett skåp som är "mitt" också.

Idag är det tvätt som står på schemat, skall snart bädda rent sängen
och slänga det andra i tvättmaskinen, eller om jag tar och tvättar det
imorn när jag köpt hem lite mer tvättmedel och sköljmedel.
Så det blir nog en tripp till antingen Lund eller Malmö imorn för
att handla hem sånna trista grejer som man ändå behöver.
Bädda rent är iaf ett prio som gäller.

Gotland var iaf helt okej.
Träffade Zandra, Thea, Petrina, Anna, Jonas, Annicka och Katta.
Båten var i hamn straxt innan tolv på söndagnatt och jag åkte tillbaka hem
i onsdags. Fick åka över apstockholm, eftersom båtarna inte gick som dom borde (i mitt tycke),
jag gillar inte stockholm!
Massa dryga människor och ja, drygt ställe är det iaf.
Aldrig att jag flyttar dit!

Skulle jag flytta ifrån skåne så skulle det bli tillbaka till Gotland.
Antingen eller, Skåne eller Gotland.
Inget annat alternativ finns.
Svårare än så är det inte.

Men jag trivs ju här i skåne så jag har inget att klaga över när det gäller det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0