Jag är inte arbetslös..

..jag är mellan två jobb.

Torsdags var sista dagen som jag jobbade inne i Malmö,
var väl rätt okej dag, lite för lite att göra bara.
Efter jobbet så gick vi ut ett gäng ifrån jobbet, var trevligt men lite kallt.
Eftersom bussen och tågen går drygt så sov man hos Fia, höll
på att frysa ihjäl när vi gick ifrån torget kändes det som.

Tog en vända både i Malmö och Lund, men hittade inte något kul.
Hade fått ett presentkort på H&M också, blev man glad för:)
Hittade iofs en vinterjacka för bara 299:- på H&M men den fanns självklart inte
i min storlek, så jag fick bli utan.

Irrade runt i Lund en stund, handlade och åkte hem.

Men iaf..
Provjobb inne i Lund måndag, tisdag & torsdag, skall bli nice.
Så får hålla tummarna på att allt går bra.

Kallt är det med nu, nästan så man saknar sommaren.
Men det är bara att klä på sig lite extra.

Näe men en kopp thé hade väl varit gott.

Btw.. Jag äter inte ketchup till någonting alls, den är slut.
(Ingen från Felix som känner sig manad att komma hit med några flaskor?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0