Slut på ledigheten.

Dax att börja jobba idag igen och resten utav veckan innan man är
ledig på måndag igen.
Har hunnit fylla år nu, var helt okej dag.
Lunch inne i Malmö med mormor och Olof, gick på stan en sväng.
Införbi jobbet och snackade lite med Fia, sen lite mer shopping.
Kvällen umgicks min karl och jag, gjorde köttfärslimpa som vi åt.

Hade även köpt med mig tårta hem som vi åt medans vi såg på en film.
Kvällen var inte alls att klaga på.

Måndagens ledighet behövde jag, var mest trött och grinig så
fixade 2 matlådor till min karl, hade ingen lust med ngt annat än att
laga lite mat.

Igår så var man inne i Eslöv och snurrade, letade efter Ica Kvantum.
Veckans miss typ, hade jag kollat till höger direkt när bussen kom till
centralen hade jag sett affären ist för att behöva snurra runt en timme först.
Men jag hann iaf med den bussen jag planerat att ta hem samtidigt som jag
hann handla hem mjölk och hämta ut paketet ifrån Telia.

Känner mig lite småsliten men jag vet att det går över tills jag är i Malmö,
sen så är vädret skit med, vad gör man åt det då ?

Näe, skall käka frukost nu iaf så man hinner få lite i magen innan man går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0