Ny dag, ny upptäckt.

För det första. idag är man ledig, vilket är riktigt skönt.
Fick sova ut imorse, Johny ligger ännu och sover.
Han var vaken betydligt längre än mig.

Skall snart lägga mig på soffan och läsa tidningen, kollat mailen och sånt nu först.
Som vanligt var det inget spännande som trillat in i inkorgen.

Jaha ja, myrorna är fortfarande kvar och jag svär fortfarande över dom
små krypen.
Upptäckte idag att vi även har bin eller ngt sånt som bor i väggen, var
knappt så jag hade lust att öppna dörren ifall att ngn liten av dom jävlarna
skulle passa på att flyga in.

Skall ta upp det med Johny när han vaknat och kommit ner.
Annars idag finns inga direkta planer, skall väl kanske baka en äppelpaj.
Köpte hem frukt igår så det blir fruktsallad nu i dagarna, har varit sugen
på det ett tag nu.

Men men och iaf.
Förkylningen har börjat släppa men hostar och snorar ännu, längtar
tills jag blir av med dom besvären med.

Födelsedag på fredag, frågan är om det är något att ens se fram emot.
Känner mig tveksam till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0