Måste hitta motivationen.

Så jag kan få tummen ur och börja städa snart, hade vart skönt att få det
ur världen så man slapp tänka på det.
Sitter iaf här med en kopp kaffe och väntar på att den skall komma,
eller så lär jag väl bara tröttna på att bara sitta här och sätta igång i ren
protest mot att det inte finns mkt annat att göra.

Har varit inne i Lund en sväng, handlat lite.
Blev ett usb-minne, paraply, klänning och lite blandade varor ifrån Ica.
Handlade hem mat till ikväll bl.a blir tortillias (stavning?), lätt att laga YES !
Ibland finns inte orken till att stå vid spisen hur länge som helst, blev
ju faktiskt köttfärslimpa igårkväll och den skall minsann stå i ugnen i en timme.
Men sjukt gott blev det, tummen upp för mig och en klapp på axeln.

Jobbar imorn, hoppas på att det blir lite folk iaf.
Undrar om Fia och co har haft mkt att göra idag..

Näe, skall norpa åt mig lite godis och hoppas på att man sätter igång med
att dammsuga snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0