In till Malmö idag då.

Skall bara se när jag får för mig att gå bort till bussen,
har ju hela dagen på mig.
Skall inhandla dammsugarpåsar, strumpor till mannen, glödlampor och en sladd
som går mellan modemet och telejacket.
Men än så länge så sitter jag här och gottar mig med min kaffekopp.

Har försökt kolla hur det skall gå sen när man skall ta sig till
ängelholm i augusti och vara framme i tid, det ser lite tight och svettigt ut.
Men det löser sig, har ett bra tag på mig att få det fixat.

Solen är iaf framme någolunda så det är ju inte fy skam det heller.
Så vågar mig kanske ut i kjol eftersom de flesta av mina kloka byxor hänger på tvättstället.
Men det märks när jag väl bestämmer mig för att ge mig iväg.
Kanske passa på att käka lite innan jag åker så man får lite
mat i magen, är inte helt säker på när jag kommer komma hem igen så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0