En ny arbetsdag igen.

Skönt att ha varit ledig i 3 dagar nu.

Igår så fick jag ändå lite gjort fast jag egentligen hade tänkt ta det lugnt.
Blev visst så ändå att man fixade här hemma.
Dammsög iaf hela huset och torkade alla golven på nedervåningen så
det blev lite rent och fint.
Vek tvätt och la det på sin plats.
Åkte in till Lund och köpte förlängningssladdar och mjölk + lite annat småplock.
Ville inte riktigt chansa på att handla ikväll eftersom man aldrig vet när man kommer
därifrån.

Sen när jag var hemma igen så höll jag på lite ute i trädgården.
Rensade bort en massa skräp och ogräs bland bärbuskarna.
Plockade även en massa rabarber, var dags för det.
Dom hade växt sjukt mkt så det var lika bra, blev rabarber till förbannelse.
Hade tänkt fixa rabarberpaj igår men efter maten så var jag för trött så
det får bli ikväll istället, siktar på det iaf.
Annars får det bli på lördag när jag är ledig ist.

Får sticka till bussen om ca 30 min så man kommer i tid till jobbet, solen skiner ute.
Gött!

Så nu är det jobb som gäller i 2 dagar, ledig på lördag så tänkte passa på att fixa lite i
trädgården då med.
Upptäckte igår att vi har ett gäng liljekonvaljer som växer här i trädgården.
Avundsjuk mamma ?
Yes !

Näe, skall ta och äta lite frukost och ev. föna håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0