Dumma dumma mage.

Självklart så bestämde den sig för att sätta igång att härja med mig igår.
Tack för det nu under natten, inte alls sovit så spec. bra.
Man fick iaf ett par timmars sömn.

Relativt mkt att göra igår under småstötar men annars vart det
ganska lugnt, för en gångs skull så uppskattade jag det pga magen som
vägrade ge med sig. Vädret var ju sol sol SOL.
Höll på att dåna av på morgonen när jag klev ut på trappan, var ju
redan över 20 så dags och solen sken allt vad den orkade.

Skall iväg och jobba idag med, börjar tidigare så går dit direkt från bussen.
Gör inte mig ngt, lika gött att inte gå runt och lalla i 45 minuter.
Har jag ändå inte råd med.

Ledig imorn, skall bli gött.
Hoppas bara magen slutat bråka med mig till dess, kanske kan
få sova lite bättre inatt, kommer ju inte komma hem förräns sen.
Fan, vill ha en bil att köra med, börjar bli segt att pendla med buss och
behöva passa tiderna osv med den.
Men det får bli sen när man har råd.

Är så gott som klar för att gå till bussen om ca 15 minuter, gött är det
att slippa stressa. Gör ju inte mindre ont av att stressa bort till hållplatsen som en dåre.
Näe, får hoppas på ett lagom och bra tempo idag under dagen och att
det inte blir allt för dåligt med folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0