Det är mkt man borde.

..och mindre man har lust med.
Men får ta och sätta igång med allt om en liten stund, skall dammsugas och
fixas här hemma så det blir rent och fint, får se om jag kan fixa så jag kan torka golvet med.
Tvätten skall vikas och läggas in i garderoben, disken skall diskas (tack och lov för diskmaskin),
smutstvätten skall tvättas.
Bädda rent i sägen skall jag också göra.

Kanske gå bort till återvinningen med skräpet med kanske.
Borde ev. åka in till Lund och köpa mjölk idag men jag har ingen lust,
drygt att åka fram och tillbaka varje dag man har ledigt, får ta det imorn
efter jobbet ist.

Har beställt dammsugarpåsar med, köpte igår som inte passade (såkart),
så för att få rätt så köpte jag från dammsugarpasar.nu ist.

Näe, gå ner och fixa lite antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0