Börjar dagen med att sitta i telefonkö och härja med Telia.

Känns som att det nästan blivit en vana, ingen rolig
mobilräkning den här månaden heller då man får höra
att den beräknade väntetiden är 18 minuter.
Härligt sätt att börja dagen med, väntar på att disken skall bli klar
så jag kan få fixa lite kaffe, behöver det rätt bra nu.
Speciellt när man skall härja med dom.

Skall snacka om när vi skall få tvboxen och det, är en månad sen
jag beställde det nu, och även ta upp ang bredbandet då dom
sa att det skulle dröja 2-3 veckor, sen helt plötsligt skall det dröja tills den
17e maj. Jävla dåligt faktiskt.

Jaja..
Igår så försökte jag och Johny utrota myrorna på uteplatsen, får se
om det ger något resultat.
Rabarberna var även färdiga att plockas så det blev rabarberpaj under eftermiddagen.
Fick också lära mig hur man skulle göra för att diskmaskinen.

Slapp sitta i kö allt för länge och det resulterade i att vi skulle
få en månad gratis, så det vart inte helt fel.

Pratar med Zandra just nu och skall snart fixa med lite saker här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0