Är inte allt för sugen på att jobba idag.

Och det är min dumma mages fel, tur nog så gör den inte allt för ont.
Har iaf tagit en panodil och det verkar som att den gör lite nytta, hoppas.
Sen så har jag även fixat thé med, pallar inte med kaffe just nu.

Imorn är man ledig, grattis på mig.
Mormor ringde nyss, hon och Olof ville bjuda på lunch inne i Malmö imorn.
Så skall in till Malmö då, skall knata införbi jobbet med då och fixa
pappret till FK.

Blev öl efter jobbet tillsammans med Fia igår, var riktigt kul.
Får ta en ordentlig gång en annan gång i framtiden då man har
råd på riktigt.
Synd att bussen gick så tidigt så vi inte hann sitta där så länge,
men det var iaf en stund.

Imorn annars vet jag inte, men Malmö lär väl ta en stund så kommer hem
på eftermiddagen någon gång.

Skall snart göra mig iordning, har plockat fram kläderna jag skall ha på jobbet och så.
Så det är bara det som skall göras, får se när min karl kommer ner med ifrån sängen.

Äldre-gammal imorn då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0