Värst vad man får tid och ork över att skriva denna vecka.

Sitter och försöker få i mig lite frukost innan det är dags att bege sig mot bussen.
Har jobbat 2 dagar och jobbar ett par dagar till innan man har lite ledigt igen.
Sjukt lugnt på jobbet igår var det med, gött att kunna åka över lund och komma hem nästan
en timme tidigare än vad man brukar när man tar "tidigaste" bussen från Malmö vid 00.04.

Var lite fundersam över hur det skulle gå att sova/somna eftersom det brukar
gå lite sämre med det vid sånna tillfällen som gårdagen, men det var ingen större fara.
Beror nog på att jag var tröttare än vanligt.

Snart så åker man "hem" till ön, skall bli gött med lite minisemster och träffa
lite folk, och min Pys. Han är min Pys och han är prio 1 när jag kommer hem.
Så folk vet det.
Flyger till ön den 12e, bröllop den 14e och hem igen den 15e.
Sen så fyller älskling år 16e.

Får hoppas på relativt bra väder idag, solen är iaf framme någolunda.
Inte för mkt och inte för lite folk, det är lagom.
Men hellre mkt än lite.

Näe, fixa det sista innan man beger sig, sms med inköpslista är skickat
så får man se när man kommer hem inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0