Kiss my lediga helg goodbye ?

Ja vi får väl se hur det blir med det, det är ju ett tag tills dess.
Btw, mindre än 6 veckor kvar nu. Nice! (Jo jag ser fram emot det!)

Varit ledig ett par dagar, jobbade igår.
Vi hade ju en del att göra, jag och Fia.
Tur vi har Duc där, blir ju en massa disk.
Ny tjej till andra restaurangen, vi tar gärna en också, tack.

Sommaren är i full gång, det märks på jobbet.
Så sjukt varmt och fullt med folk, tur för fläktarna som kommit in i köket.
Hoppas på att det blåser en del idag med, så får vi lite cirkulation inne i restaurangen
så man slipper svettas sitt ass off.
Blir så sjukt varmt annars.

Blev hem sent igår/natt, var hemma precis innan ett.
Tog en öl och en cider tillsammans med min karl på uteplatsen, gött med stolarna
som mamma och pappa hade med sig i våras, dom har kommit till användning på senaste
tiden, är ju där ute vi har skugga.

Borde äta frukost, men vette fan om jag orkar det just nu, vi får se om jag
hinner innan det är dags att gå till bussen, sjukt varmt är det ute.
Nästan så man skulle gått naken till jobbet, men det hade inte kännts så nice.
Skall också göra mig iordning och klä på mig det jag skall ha idag, förutom jobbtröjan.
Den är svart, den tänker jag inte ha på mig mer än nödvändigt.
Innan jobb blir det tunn och ljus t-shirt/linne som gäller.

Har fått färg dom här dagarna, rätt så brun.
Älskling har tjusig bränna han också.

Gått ner i vikt?
Fia påpekade det igår iaf, jag märker som vanligt ingenting.
Vi har ju ingen våg heller så jag har inte vägt mig sen i februari, det är ett tag sen.
Mmm, bott i skåne ett tag nu.
Var väl 27e februari jag stack?
Aja, ett tag sen som sagt.

Näe, göra sig iordning var det, så man hinner med den där bussen.

Btw, lite kallare väder tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0