Jo, lite trött är man väl allt.

Igår var det jobba 11.40-23.45 som gällde, tur nog så hann jag med tolvbussen hem,
vart lite nervös ett tag där.
Men det löste sig fint ju, jag och Aris jobbade på bra.

Kom hem vid ett ungefär, käkade jordgubbar och glass med min karl.
Helt plötsligt var klockan lite mer än 2, var dags att slänga mig i sängen.
Hade lite svårt att sova, låg och tänkte på en massa inför idag på jobbet, damn!
Men till slut så.

Upp nu vid kvart i åtta blev det, hunnit duscha och fixa med kläder till idag.
Börjar ju tidigare idag eftersom vi inte hann förbereda allt inför idag, vi var inte
så sugna på att stanna kvar en timme extra, så vi bestämde att jag kommer samtidigt
som Aris till jobbet så vi hinner med allt sånt.

Hoppas på lagom mkt folk idag, inte för lite för det är trist och inte
för mkt för det blir sjukt stressigt och jag är rätt trött ja.
Inte så konstigt, avundsjuk på min karl, han ligger ännu där uppe och sover.
Iofs var han vaken mkt längre än mig så..men ändå.

Näe, fixa det sista så man kan gå till bussen sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0