Ännu en dag ledig..

Vaknade av alarm och div. stök, trodde det var katten som rev nedervåningen.
Men jag såg att det inte var enbart han som härjade när jag såg att det låg lite
olika grejer ute i trädgården.

Nu har jag också förstått att det var hyresvärdarna som fixat eftersom dom nu
står ute och fixar för att kunna gjuta betongplattan till luft- och värmepumpen.

Har precis gjort lite pannkakor också, skall snart iväg och kolla lite skor,
se om det finns några tygskor i hyresvärdarnas skoaffär, får fråga innan jag sticker också.

Annars idag blir det bara lugnt, lite småfix här hemma bara.
Det nya spelet som vi beställt har kommit idag, så misstänker hur kvällen kommer att bli.
Mmm, men det verkade kul iaf när man kollade på "trailern" för det.
Får hoppas på att det stämmer, gutt med ett spel jag hade tyckt varit roligt.

Imorn är det jobb, men börjar inte förräns 16.

Kolla runt lite, dricka upp kaffet och sen bege sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0