Vart är mitt lugn ?

Känner mig av någon anledning stressad som fan.
Fast jag vet att jag inte har någon anledning till det.
Är bara så mycket just nu som jag inte har 100% kontroll över, med flytten och allt.
Och det gör mig helt knäpp och jag vet ändå innerst inne att jag stressar i onödan.
Lik förbannat så kan jag inte hjälpa det.

Imorn är det 14 dagar tills jag åker och på något sätt så känns det som att
jag har noll koll.

Har inte packat något eller så, vet inte ens vad det är som jag skall packa
och ha med mig.
Och det är en känsla som gnager i mig att när det är så kort tid kvar
så skall man veta sånt.

Får bara hoppas på att det gått över lite imorn, får försöka samla tankarna
och få mig själv att fatta att allt är bra och att jag inte har någon anledning till
att stressa runt allt.

Vi håller tummarna.

Måste förbi apoteket imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0