Var bara att skotta om.

Efter promenaden med Pysen, som tydligen inte alls gillar ljudet ifrån kyrkklockorna,
så bestämde jag mig för att skotta/gräva fram trappan vid grinden på framsidan av huset.
Tog sin lilla stund då det var en massa snö som legat packad och även blivit till is.
Men det gick.

Kollade ut efter 30 minuter - 1 timme, då hade plogbilen varit i farten och dragit ner nästan lika mkt snö
igen i trappan, så jag bestämde mig för att gå ut och få bort det.
Även en del som var runt om och så för att minska risken att allt för
mkt skall rasa ner igen.

Annars har man inte haft så mkt att göra, läst lite, suttit vid datan och så.
Pratat lite med Zandra, skall med henne imorn när Lowe skall vaccineras.
Anna och Annicka har även ringt, så det blev en pratstund med dom med.

Imorn blir det upp tidigt, skall köra mamma och Jesper till stan.
Åker hemifrån senast 7 imornbitti, men då kommer man ju iaf upp på morgonen.

Nu skall jag väl bara lägga mig i sängen med en bok och vänta på
att älsklingen hör av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0