Ute i 1 min, sen var maten borta från tallriken.

Ibland är han snabb på att passa på den där Pysen.
Gick ut och ringde till Zandra i kanske en minut, när jag kom
in sa det rassel och hundarna for mot mig.
Så ser man tallriken och min snitzel var borta, fick iaf vara nöjd med att
tallriken inte hade dragit i golvet och gått sönder.

Tur för Pysen att han är smidig när det gäller sånt och
inte drar ner precis allt.
Men förbannad blev jag på honom.
Just nu valsar han runt här och skäms.
Kan han gott göra just nu.

Väntar på att Zandra skall komma hit och att Jesper skall ringa
så vi kan åka ut på Hemse, lämna hans saker och jag och Zandra kan
få göra våra ärenden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0