Tydligen funkar vattnet utanför Gotland bra som soptunna.

Har pratats om att "ryssarna" eller då det var sovjetunionen har dumpat
en massa skit en bit utanför Gotland i havet.

Kollade nyheterna imorse.
Tydligen kontainrar med farligt avfall som lossnat från en båt och åkt ner i vattnet.

Verkar vara rätt poppis vatten att kasta grejer i.
Tuffare om dom dumpat en massa gula plastankor i vattnet istället.
Sjukt många, så åker man båt förbi och det guppar en massa ankor.

Hmm..
Näe men hur var det där med alla miljömålen egentligen.
Rimmar lite illa va ?

Gårdagens medelande till mig själv: Drick inte vin!

Aja, idag då..
Kanske någon som skall komma och titta på audin.
Självklart så har ju motorn frusit nu när man kollade. Aja..
Har ringt på ett rum i Lund, hon svarade inte så skall försöka lite senare..
Funderar på att kanske våldgästa Zandra en liten sväng, jag vet att hon är hemma
eftersom jag såg henne gå utförbi mot henne tillsammans med 2 barn och 2 hundar.

Näe, göra mig helt klar för dagen sen så får jag se.


Kommentarer
Postat av: A

Frågar mig bara hur man kan tappa containrar som väger 21 ton. Måste väl finnas bestämmelser för hur man skall spänna fast dessa? Östersjön e väl för f*n ingen soptipp!?

2010-02-07 @ 14:44:59
URL: http://lillfraesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0