Sticker till festen utan att festa.

Börjar bli allt för trist att sitta själv hemma just nu,
så jag sticker iväg till Ahmet ändå fast jag inte är på något direkt
festhumör.

Skall förbi Natahlie först, skall låna ut en bok till henne sen så
åker hon med till Ahmet.
Lär inte bli där spec. länge, är rätt trött.
Men blir iaf nyker ikväll så jag kan köra, har ingen lust alls
att gå ut och gå i det här skitvädret och risken finns ju att det blir värre senare.

Näe så jag sparar mina xcider spring som jag fick utav mamma
till en annan gång.

Ska bara byta till ett par jeans (inte så gött att åka dit i ett par sletna mjukisar), packa
ner boken i väskan och sen dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0